Bewertungen von Sushi 8 Goirle

Neue Beurteilungen

4.0
Swinkels
16 Mai 2025

Helemaal niks mis mee

Hans Koreman
12 Mai 2025

Zoals altijd diverse heerlijkheden besteld. Ze zijn vers bereid en van topkwaliteit. Het lag perfect op tijd klaar. Wij zijn er blij mee.

Maaike van Gemert
11 Mai 2025

Alle producten waren heerlijk vers en smaakten voortreffelijk!

Wil
7 Mai 2025
Lisa Sonnemans
5 Mai 2025
Feline
30 April 2025

Heerlijk gegeten van sushi. Ik bestelde voor mijn dochter die jarig was en kreeg er een kleine sushi box bij cadeau in de vorm van een bloem. Fantastisch!

Laura
29 April 2025

Fantastisch, altijd heel tevreden over de kwaliteit, snelheid en service!

vanDijk
28 April 2025
Johanna
27 April 2025

Het was heerlijk.

v.d. Klundert
26 April 2025

Na een minpuntje de vorige keer, en de cadeaubon die daarop volgde , vanavond heerlijk gesmikkeld. Lekker eten.

E
25 April 2025
Rinus
24 April 2025

Snelle levering, heerlijk gegetenđŸ‘đŸŒ

Suus
23 April 2025

Iedere keer iets anders proberen en iedere keer weer verrast en dus genieten! 5/5 ⭐

Patrick
18 April 2025
Wilborts
12 April 2025
Carla
12 April 2025

Heerlijke Roos en snel klaar

Caroline
11 April 2025

Super lekker, top kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar

Antwort von Sushi 8

Geachte Caroline, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Hasimah
11 April 2025

Het was heerlijk bedankt Sushi 8

Ralf
9 April 2025

Was weer super lekker top

Dennis Verhoof
7 April 2025

Telefonisch wordt 40 min bezorgtijd beloofd, eten kwam na 1,5 uur


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Geachte Dennis, wij vinden het niet fijn om te horen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling, onze excuses daarvoor. Als dit nog niet opgelost is kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit keurig kunnen oplossen. Team Sushi Eight

Karin
5 April 2025

De sushi viel uit elkaar bij oppakken, niet ver bereid, kan ook niet met de snelheid van leveren. Dit was dan wel zeer snel nog voor de tijd die aangegeven was. Weinig wasabi, gember en De smaak was goed. Ik had een schaal voor 2a3 personen, 3 personen is zeker te weinig en 2 personen tja ik heb hem volledig opgegeten vraag me dus af of dit klopt.

Antwort von Sushi 8

Geachte Karin, wij vinden dit zeer vervelend om te horen en gaan ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Als dit nog niet opgelost is kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit netjes kunnen afhandelen. Team Sushi Eight

K van Gils
31 MĂ€rz 2025

Het eten was erg lekker, alleen meer dan 2 uur wachten op de bestelling ? Dit is echt niet okay. Helemaal niet al je na een uur belt en krijgt te horen ze zijn er met een half uur. Werd meer dan nog eens een uur! Zorg ervoor dat de bezorgtijd op de site meeloopt qua drukte.

Yvonne
31 MĂ€rz 2025
Marloes
30 MĂ€rz 2025

Bestelling kwam ruim een uur later; slecht telefonisch bereikbaar. Breng de besteller op de hoogte bij vertraging. Portie ebi fry bevatte 4 van de 5 garnalen. Wel mooie opmaak van de box en zeker een aanrader.

Rob van de Laar
30 MĂ€rz 2025

Na een klacht te hebben ingediend over de yakitori en de sushi was het nu een stuk beter en dan ook zeker aandacht aan besteed. Ga zo door en tot de volgende keer. Gr Rob

Saskia
30 MĂ€rz 2025

3 kwartier langer moeten wachten en er ontbraken diverse dingen. Erg teleurgesteld

Penraat
30 MĂ€rz 2025

De bezorging was 90 minuten te laat

Ronald
30 MĂ€rz 2025

Bezorging was veel te laat en sushi was niet al te best. Het leek erop dat het de restjes waren van die dag

Mvbeurden
29 MĂ€rz 2025

De sushi is als altijd heel erg lekker. Jammer genoeg hebben we de laatste keren bij zowel afhaal en nu ook bezorgbestellingen veel langer moeten wachten dan de afgesproken tijd. Na een belletje werd het wel direct en netjes opgepakt door een vriendelijke jongen. Maar als je ergens op rekent is het toch jammer.

Sjannie
27 MĂ€rz 2025
M Laar
26 MĂ€rz 2025

De sushi was wederom erg lekker !! Met een paar warme snackjes kado; ook erg lekker en attent. Een foutje met vergeten wakame daar werden we netjes over gebeld.

M van den Hout
23 MĂ€rz 2025

Prima verzorgd.

Sanne Geerts
19 MĂ€rz 2025

👌HEERLIJK 👌! De jongens op het kinderfeest van mijn zoon hebben ervan genoten! Mijn zoon kreeg zelfs een kaartje en extra sushi 🍣. Ontzettend bedankt!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Marloes
18 MĂ€rz 2025

Heel lekker en snel besteld.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Marloes! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

xxxxxxxx
17 MĂ€rz 2025
Will
16 MĂ€rz 2025

Was weer super lekker en mooi op tijd bezorgd!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Will! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

J.g.
15 MĂ€rz 2025
Van de Pol
15 MĂ€rz 2025
Eric
12 MĂ€rz 2025

Prima, meer gebakken/geflambeerd en groter aandeel vlees naast vis Sushi+

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Eric! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

M. van Dalen
10 MĂ€rz 2025

De bezorging was ruim een uur later dan gepland maar dit is keurig opgelost door SUSHI 8. De sushi zelf is buitengewoon goed!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat het goed opgelost is. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Gijs
10 MĂ€rz 2025

Heerlijk! Was nu weer goed!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Gijs! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Marianne
9 MĂ€rz 2025

Was heerlijk.. goed verzorgd, onze kleindochter (van 8) heeft als 'ervaringsdeskundige' haha ook zitten smullen.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Marianne! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

S van den Hout
7 MĂ€rz 2025

Vaker hier besteld, Sushi is altijd heerlijk! Maar deze keer was wel echt een domper
Helaas geen Sushi gegeten namelijk! Om17.00 uur bestelling geplaatst, waarna ik een mail ontving dat de sushi tussen 18.00-18.15 uur bezorgd zou worden. Om 19.00 uur nog niks ontvangen, meerdere malen (5x) gebeld maar geen gehoor. Uiteindelijk om 20.15 uur een medewerker aan de lijn, een heel onduidelijk verhaal, bestelling was wel doorgekomen maar nog niet onderweg. Het kon er over 5 minuten zijn, inmiddels hadden wij al iets anders gegeten en daarvoor bedankt. In overleg besloten mijn geld terug te storten maar tot op heden nog niet gebeurd.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Karin Bakker
6 MĂ€rz 2025

Helaas is dit niet de eerste keer dat de bezorging lang op zich laat wachten. Nu bleek dat ze niet bezorgen tijdens vakantie periode. Na veel telefoontjes en zelfs langs gegaan is de sushi 2 uur later eindelijk bezorgd op het adres van mijn ouders. Langs gegaan omdat ik zelf in de buurt was en de sushi op adres van mijn ouders bezorgd zou worden.

Antwort von Sushi 8

Beste Karin, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wku
5 MĂ€rz 2025

Altijd lekkere sushi, maar het kwam gewoon een UUR te laat zonder enkele communicatie.... toen we belde na een half uur werd er gevraagd of we t niet konden komen halen.... als ze nou eerder bellen en communiceren dan was dat een optie geweest...

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Peter
1 MĂ€rz 2025

Het was zeer lekker

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Peter! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

richard van de pas
27 Februar 2025

Super verse en lekkere poke bowl đŸ‘ŒđŸœ

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Richard! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Ger-Anne Gestel
27 Februar 2025

Prima op tijd Vriendelijke bezorger Was erg lekker

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Maria
27 Februar 2025

bestelde een set met veel verse vis. De tonijn was niet vers. Dit verpestte de indruk.

Antwort von Sushi 8

Beste Maria, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Beppie van Baast van Zundert.
26 Februar 2025

Hartstikke vers en lekker. Precies op tijd bezorgd

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Carolijn Wouters
23 Februar 2025

Snelle, vriendelijke en correcte levering...heerlijke sushi!!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

josee
23 Februar 2025

goede prijs- kwaliteit verhouding. geleverd binnen de gestelde tijd

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Josee! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Helga
22 Februar 2025

Heerlijke verse sushi!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Helga! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Susan
17 Februar 2025

De sushi was wederom heel erg lekker. De bezorging was 3 kwartier te laat.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Toos van Dun
17 Februar 2025

Netjes op tijd bezorgd en het was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Toos! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Daniëlle
16 Februar 2025

Heerlijk!!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Geel
16 Februar 2025

Absoluut de beste sushi in de omgeving, echter tot twee keer toe echt te laat met klaarhebben bij afhaken. Beiden gevallen ruim half uur
.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rian Kruytzer-Kuijpers
15 Februar 2025

Lekkere sushi, vriendelijk personeel en het zag er netjes en schoon uit. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Voor herhaling vatbaar

Erik
14 Februar 2025
Arno
14 Februar 2025

Ondanks de enorme drukte met Valentijnsdag stond de bestelling netjes op tijd klaar voor afhalen. Jammer dat er op beide pokébowls geen saus (teriyaki en sriracha mayonaise) op of bij zat, vergeten?! Gelukkig hadden we wat saus in huis.

Maciej
14 Februar 2025

De sushi smaakte goed, behalve dat ik in plaats van de bestelde 82st. we kregen 64st sushi-achtig. De volgende keer tel ik het ter plekke.

L
13 Februar 2025
Bloem
12 Februar 2025

Het was druk dus daarom duurde het wat langer maar de communicatie daarover was perfect en het eten was echt heerlijk

Harrie van der Vloet
10 Februar 2025

Het is altijd prima verzorgt en het smaakt overheerlijk, ik heb geen verbeterpunten.

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Carolijn Wouters
10 Februar 2025

Vriendelijke medewerkers..sushi zijn heerlijk en hygiënisch klaar gemaakt. Heb soms de indruk dat er te weinig personeel aanwezig is.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Kevin
9 Februar 2025

Het is dat ik honger had.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jasper
8 Februar 2025

Kwaliteit was goed, hoewel iets minder dan de vorige bestellingen. Maar 1.45 uur later bezorgen dan aangegeven is echt niet acceptabel. Helaas ook niet de eerste keer.

Marieke Oostenenk
8 Februar 2025

Een bestelling plaatsen voor 17:30-17:45 uur en deze om 18:30 uur ontvangen kan echt niet. En het ergste: jullie zijn telefonisch niet bereikbaar, elke keer als ik probeerde te bellen kreeg ik de voicemail. Jullie nemen niet eens het fatsoen om mij te bellen dat de bestelling niet op het afgesproken tijdstip bezorgd kan worden.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Francien
8 Februar 2025

Heerlijk gegeten Goede kwaliteit

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

A
8 Februar 2025

Bestelling kwam ruim een uur te laat zonder berichtgeving, telefonisch niet bereikbaar, hierdoor kon ik de 3 pp schaal alleen eten, de 2 anderen waren al onderweg naar hun evenement.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Nicole
8 Februar 2025

Heerlijke sushi! Iets later bezorgd, maar werd netjes gebeld om dat door te geven. Top!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Sjannie
6 Februar 2025

Zoals altijd heerlijk gegeten

Gijs
3 Februar 2025

Alles koud, 1 uur en 15 minuten te laat. Gebeld, maar wordt niet terug gebeld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Zoontjens
2 Februar 2025

2,5 uur op de bestelling gewacht. 4 keer gebeld, geen gehoor. Bij bezorging werd gezegd dat de gyoza’s die we 2 keer hadden besteld, er niet bij zaten. In de plaats daarvan hadden we 1x mini loempia’s gekregen. De gyoza’s kosten €13, de loempia’s €4,20. We hebben hierdoor dus te veel betaald en veel te lang gewacht op onze bestelling. De bezorger wist niet of we geld teruggestort zouden krijgen of niet. Hij zou iemand direct terug laten bellen om het te regelen, maar dit is niet gebeurd. Lijkt mij niet de bedoeling allemaal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wil Sahalessy
2 Februar 2025

Bijna tweemuur gewacht op bezorging, daarna komen we erachter dat de helft niet in de zak zit. Weer meer dan een kwartier moeten wachten op de rest. Als ik voor ruim ,€100 bestel mag ik ook wel iets verwachten. Er kon niet eens een " sorry" vanaf. En als je belt wordt er ook niet normaal afscheid genomen maar zo de hoorn erop gelegd zonder iets te zeggen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ronald
1 Februar 2025

Zeer tevreden, snelle bezorging

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Jill
1 Februar 2025

Kwaliteit lijkt iedere keer extra achteruit te gaan. Eerst verse gember en wasabi en nu beide een klein zakje. Eerst zaten er standaard 4 bakjes bij en nu 2 voorverpakte zakjes. Jammer.

Ruben
29 Januar 2025

Heerlijke Sushi, zeer vriendelijk personeel en super service. Ga zo door!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Ada
26 Januar 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Ruud van Schijndel
26 Januar 2025
Claudia
26 Januar 2025

De bestelling stond al klaar dus heb helemaal niet hoeven wachten . De sushi krijg je in een mooi opgemaakte schaal mee. Alles smaakte heerlijk en er was genoeg variatie . Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Bas
25 Januar 2025

Alles was lekker alleen de kaas blokken in de carpaccio rol was te groot en niet in verhouding.

Antwort von Sushi 8

Hoi Bas, bedankt voor je feedback. We gaan er achteraan!

Bart van de Pol
19 Januar 2025
Ida Trohar Klancir
19 Januar 2025
Patrick
19 Januar 2025

Besteld in Goirle op zeer drukke avond waardoor bestelling kleine vertraging. Personeel deed iig z'n uiterste best.en deed er nog een presentje (loempiaatjes) als tegemoetkoming bij voor het 'wachten'. Kwaliteit sushi prima. Heerlijk gegeten en bestellen hier zeker nog een keer.

Antwort von Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Antoinette Koolen.
18 Januar 2025

Geen bestelling ontvangen, wel betaald. Ontvang graag mijn geld terug

Evelien Gruijthuijsen
18 Januar 2025

Bestelling ruim een uur te laat bezorgd, loempia's en gefrituurde garnalen waren koud. Jammer, zeker niet hoe wij het gewend zijn van Sushi8 , wij hebben nog nooit klachten gehad maar vandaag was het echt niet goed.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Van de Pol
18 Januar 2025
Sophie
13 Januar 2025

Bestelling 50 minuten te laat. Had gebeld maar werd gezegd ja is over 10 minuten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B
12 Januar 2025

Kwaliteit goed Bezorging, 45 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ada
12 Januar 2025
Joke Jansen
12 Januar 2025

Heel goede kwaliteit ik had gasten die niet van Sushi hielden en nu naar geproefd te hebben zeiden oh maar deze is toch wel heel lekker. Zeer goede service Sushi 8 in de hovel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Randy Ooms
11 Januar 2025

Lekker!

Piet van der Wielen
11 Januar 2025

2,5 uur wachten de warme gerechten waren koud.zeer slecht

Lizsn aarts
11 Januar 2025
Maarten
10 Januar 2025

Het was lekker vers.

Erik Maas
5 Januar 2025
P
4 Januar 2025

Zoals gebruikelijk prima Sushi maar 18.30 bestellen en 21.00 leveren is wel heel erg overdreven

Angela Van den Berk
4 Januar 2025

Weer heerlijke sushi gegeten, kwaliteit erg goed We vinden vooral de Chicken lovers box en de handrolleb zalm super Stond netjes op tijd klaar

Ray
2 Januar 2025

Na bestelling te hebben gedaan werd na 45 min over de tijd door ons contact opgenomen. Waar onze lekkere maaltijd bleef. Ehhhh die kwam over 40 min. Dat was dan ruim 80 min later dan afgesproken. Helaas ......volgende keer miss wat beter.