Beoordelingen van Sushi 8 Goirle
Recente recensies
Jolanda Van Der Waarden
2 uur later bezorgd en naar wij denken zonder de extra zalm . Er lagen zes stukjes op , dat lijkt ons niet extra . Wel besteld en betaald .
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Snoek
Om 13.30 bestelling geplaatst om te laten bezorgen tussen 17.30 en 17.45. Om 18.05 maar eens gaan bellen. Man aan de lijn en in gebrekkig Engels gaf hij aan dat de bestelling onderweg zou zijn zonder naar mijn adres te vragen. Half uur later nog niks, diverse malen gebeld en geen contact meer te krijgen. Uiteindelijk was de bestelling er om 19.25 uur. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier bestel. Zeer slechte service!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tim Van Den Hout
Het was super lekker! We hebben er van genoten.
H Kuijsten
Ursula Roovers
Klein verbeterpunt is dat je nergens kunt terugvinden hoe lang het duurt dat je bestelling zal worden bezorgd voordat je de bestelling plaatst. In ons geval kwam hij voor 1 persoon te laat bezorgd.
MdK
Gegarandeerd overheerijke sushi, altijd supervers en representatief gemaakt. Ik kies altijd voor afhalen, gaat vrijwel altijd vlot ondanks dat het er vaak erg druk is. Ook vandaag (zondag) stonden ze met 6 man sterk alle bestellingen te bereiden en in te pakken, ik hoefde niet te wachten want stond keurig op afgesproken tijdstip klaar. Complimenten aan de koks en tot de volgende keer!
George
De sushi en ook de Gyosa waren heel erg lekker, we hebben er enorm van genoten, het was werkelijk fantastisch lekker, heel veel dank !
Silava
Grietje Bergkamp
Het was zoals altijd heerlijk
Joyxe
Lekkere verse Sushi stond mooi op tijd klaar
Linda
Helaas 45 min later dan de afgesproken levering. Erg onhandig ivm kids en bedtijd. Toen de bestelling er was waren de sausjes niet meegeleverd. Er word niet aangeboden om deze alsnog te leveren. Je kunt ze wel op komen halen maar dat had niet mijn voorkeur omdat ik graag samen met het gezin wil eten. Sushi is vers en lekker, warme gerechtjes smaken ook lekker .
Janneke staps
We hadden rond kwart over vier de bestelling geplaatst voor kwart over vijf half zes . De bestelling arriveerde tegen kwart over zeven pas. De warme hapjes waren koud de sushi lauw , de wakame salade stonk enorm en was warm. We hebben een bestelling van ruim 100 euro geplaatst en t was niet lekker en veel te laat. We snappen dat het druk is op zaterdag maar twee uur te laat is wel erg .
Maria
Heerlijke sushi, goede service
Edwin De Beer
Heb 2,5 op me bestelling gewacht , paar keer gebeld. Kreeg te horen dat het onderweg is. Is de laatste keer dat ik hier bestel
Jamy luijbregts
Een uur te laat geleverd. Echt heel erg vervelend en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Baal er enorm van.
Reactie van Sushi 8
Beste Jamy, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling te laat is gekomen. Kunt u ons een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens zodat we dit verder kunnen afhandelen? Wij horen graag terug van u. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
F. v. Oudheusden
Kwaliteit van Sushi was goed. Service in de zaak minder. Niet te verstaan en lang moeten wachten ondanks opgegeven afhaal tijd.
Ans Kluijt
Ondanks dat wat wel bezorgd is prima smaakte, hebben we toch enkele onderdelen gemist zoals de garnalen en de hapjes als die apart besteld zijn. Ik kon de bestelling ook niet meer terugvinden, hierdoor kon ik dit niet meer precies terugvinden.
Suk Van de Wouw
Het is altijd goed bij Sushi 8!
Inge Brouwers
Het was top! En super vers en snel geleverd.
Erwin
Verkeerde bestelling geleverd maar binnen 30 min hadden we de juiste met extra loepiatjes
Chantal S
Ben altijd tevreden over sushi eight. Maar afgelopen zaterdag was het echt niet goed. En maar half werk eerlijk gezegd. Op de californiaroll zat amper vissenkuit, maar de nigiri's waren zo slecht belegd. Flinterdunne zalm en tonijn en superveel rijst. Dus die rijst heb ik laten liggen. Komkommerrolletjes zat bijna geen komkommer in. Al met al was het zeker niet wat ik gewend ben. Was het geld zeker niet waard jammer genoeg
K Cammann
Perfect
I
De sushi was (net als anders) heerlijk, maar men was een uur te laat en dat is niet de eerste keer! Bestelling zou om 18.00-18.15 worden bezorgd, om 18.40u gebeld en toen stond het wel al klaar… Om 19.10 nogmaals gebeld en toen waren ze eindelijk onderweg! Dus lekkere sushi, maar je moet het zelf halen of ruim op tijd laten bezorgen
Melchior Verheijde
Goede communicatie en goede kwaliteit sushi en goede afspraak bezorging. Duidelijke website.
Marianne
het was weer heerlijk!
Brock
De sushi viel enorm tegen niet wat we van jullie gewend zijn. Zag er niet netjes uit en bijna alles was met krab. Rijst was plakkerig en nat.
Kristel
a
heerlijke sushi. Mag hier en daar wat minder worden voorzien van sausjes die erop gedaan zijn.
Vermeulen
De sushi boot zag er prachtig uit. En de variatie aan sushi was heerlijk. Leuk met de extraatjes erbij. Ons bezoek zijn doorgewinterde sushi eters maar hebben met smaak gegeten.
Bengisu
Mijn favoriete sushi spot eveeer! Ik pak altijd de Salmon Lovers en het is altijd heeerlijk!!
Marianne
Het was weer lekker
van de Pol
Will Spapens
Gosia
Geweldig. Heerlijk zoals altijd! Perfect!
Ivo
Normaal erg tevreden maar vandaag helaas niet. Er zat surumi in de veggie pokebowl ipv in de salmon bowl. Zowel in de veggie als in de salmon pokebowl ontbraken de avocado en de cherrytomaatjes. Hopelijk volgende keer weer als vanouds !
Lisa
K Cammann
Helaas de verkeerde bestelling ontvangen. Een kleinere box. Gebeld en er werd beloofd een mail te sturen met korting voor volgende keer. Niets meer gehoord... erg jammer! Daarom 3 sterren. Ondanks de verkeerde box was het wel weer lekker.
Reactie van Sushi 8
Beste K Cammann, Kunt u ons een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens? Daarna kunnen wij direct uw korting voor u regelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Hans Verhoeven
Er wordt geen rekening/factuur gemaakt, alleen een bestelbon waar m'n accountant geen genoegen mee neemt. De sushi was prima.
Elma
Het eten was koud en te laat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Elma, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals verwacht en wij bieden onze oprechte excuses ervoor aan. Kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens zodat wij dit verder voor u kunnen oppakken. Wij horen graag terug van u. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Jantien
Ik had mijn bestelling om 17.50 uur geplaatst. Kreeg een mailtje dat de bestelling tussen 19.00 uur en 19.15 uur bezorgd zou worden. Toen er om 19.30 nog niets bezorgd was( het is in het verleden ook al eens iets mis gegaan)heb ik met jullie gebeld en werd er gezegd dat de bestelling onderweg was! Na drie kwartier toch nog maar eens gebeld! Ik kreeg iemand anders aan de telefoon en die vertelde dat mijn bestelling nu de deur uit zou gaan! Ik heb duidelijk gezegd dat ik er niet van gediend ben om voorgelogen te worden aangezien de vorige werknemer had gezegd dat de bestelling al onderweg was! De werknemer was erg bot en hing midden in het gesprek op! Ik vind dit ronduit asociaal! Uiteindelijk werd mijn bestelling door een vriendelijke jongen(die er niets aan kon doen dat het ruim een uur later was)gebracht! Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik bij jullie heb besteld!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer om te lezen hoe dit is verlopen. Uw bestelling is aanzienlijk later bezorgd dan aangegeven en daarnaast is het onacceptabel dat u onjuist bent geïnformeerd en zo onvriendelijk te woord bent gestaan. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden en wij begrijpen uw frustratie dan ook volledig. Wij nemen dit serieus en zullen uw feedback direct terugkoppelen aan de betrokken vestiging, zodat dit intern wordt besproken en verbeterd. Om dit verder netjes met u af te handelen, willen wij u vragen om uw bestelgegevens (bijvoorbeeld bestelnummer of bevestigingsmail) naar ons te mailen via info@sushi-eight.nl. Dan kijken wij graag samen met u naar een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de moeite neemt dit met ons te delen.
Carrie
Swaans
Je wordt net voor sluitingstijd niet meer geholpen terwijl ze wettelijk nog open zijn en ze je dus nog zouden moeten helpen, helaas niet gebeurd dus geen sushi. Wordt je gebeld is er niemand die je in het NL te woord kan staan.
F. v. Oudheusden
Heerlijk gegeten met mijn dochters van de summerbox. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mart
M van den Hout
Toon
Het was heerlijk
Annemarie Smits
Heerlijke sushi: vers en onderscheidend goed!!!!
Swinkels
De sushi was minder dik gesneden dan anders. De stukjes waren maar iel deze keer
Jolanda
Marloes Verheijde
Super lekkere sushi en nog eerder dan verwacht toen ik koos voor zo snel mogelijk.
Roos Simons
Was geweldig lekker!! Zat zelfs een kado bij!!
de volder
Claudia
Heerlijk gegeten!
Charlotte
Mooie sushi's, wel iets te droge rijst waardoor sushi niet tot zijn recht komt. En we missen de spicy tuna roll zónder truffelmayo op de kaart. Hebben ze overigens wel gemaakt nadat wij het gevraagd hebben via de order, dus pluspunten daarvoor!
Sjannie
H G M Van der Vloet
Het was weer goed verzorgd en heel lekker.
Petra
Online besteld, snel af te halen en heerlijk gegeten
Saskia
Heerlijk gegeten. Vrij last minute besteld, het eten stond mooi op tijd klaar. Het was weer lekker vers en smakelijk.
Anke
Erg lekker en vooral vers.
Pieter
De sushi was heerlijk en de sashimi was top. Verder een groot aanbod en goede prijs. Nogmaals top.
Van gerven
Patrick
Was wel erg lang wachten vandaag. 18.08 besteld. Zou komen tussen 19.10 en 19.25. Uiteindelijk was de sushi er om 20.05.
Marianne
was weer heerlijk;-) bestelling stond netjes klaar op afgesproken tijd
Amber
Heel lekker en vers. Daarnaast ook netjes op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger
Hans van Tilborg
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gewoon goede verse sushi. Aanwinst voor Goirle.
Eric
Lekker
Van Loon
Heerlijk wederom
K Cammann
Snelle levering en heerlijke sushi! Ook de pokebowl is voor herhaling vatbaar!
Laura
B
Ivm een internetstoring stond het niet klaar, ook niet echt klantvriendelijk geholpen vervolgens. Maar ook 1 gerecht te weinig ontvangen. Dus niet heel tevreden deze keer.
Nee
Sushi was plakkerig en de bonen waren vergeten
Harrie van der Vloet
ik heb geen opmerking , het was op tijd bezorgd, het was weer heel lekker. ik heb geen verbeterpunten maar wel heel veel complimenten over de sushi.
Loes
Weer heerlijke sushi, smaakt erg vers!
Aarts
Al vaakbesteld en altijd heel tevreden, helaas deze keer niet naar verwachting omdat er een paar droge rollen tussen zaten . Erg jammer.
Lindy Odijk
Bestellen regelmatig bij jullie, maar wat is er met jullie sojasaus gebeurd? Aangelengd met water? Smaakt echt nergens naar. Doodzonde, van de hele bestelling! Tweede keer nu.
Sahin
Sushi was lekker en vers! We hadden het dagen van te voren besteld voor een verjaardagsfeestje en het werd exact op tijd geleverd. Je krijgt ook een dag van te voren nog een melding over de levering. Aanrader dus..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Swinkels
Altijd lekker
Sharon
Great as always
M
Prima
Francesco
Top erg goed!
tim bremmers
Gewoon erg lekker; mooie presentatie met de boten; leuke (en lekkere) attentie er bij gekregen; Wat makkelijker mag, zijn de vele zakjes wasabi en gember; voor onze bestelling zou er 1 groter zakje van beiden beschikbaar moeten zijn. Hoe dan ook, we komen terug !!
Debbie Swinkels
Top!
Ym
Wij vonden de portie van de pokebowl niet zo groot.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Liz
Weer heerlijk gegeten! De bezorging was iets later, maar dat hebben ze netjes laten weten.
Carolijn Wouters
Super lekker en precies op tijd! Vriendelijke bediening!
Guus
Altijd vriendelijke bediening, hygiënische zaak, heerlijk gegeten.
R van Gool
Garnalen en loempia’s waren mega vet en smaakte naar oud frietvet. De sushi zat vol met saus en waren heel anders dan wij van jullie gewend zijn. Viel echt heel erg tegen !!
Van de Sanden
Deze keer een andere box gekozen die was ook heerlijk!
Marianne
De bestelling stond netjes klaar op de afgesproken tijd en de sushi was heel lekker, voor herhaling vatbaar.
Angela Van den Berk
Hannelore Camps
Bowl: what you see is what you get! Prima.
Liz
Van de Sanden
Het was weer super lekker 😋
Lisa
Super lekker weer !
Birgit
Normaal heel tevreden maar deze keer waren ze uitgedroogd, vielen ze uit elkaar ... Was dit onze eerste bestelling geweest dan nooit meer. Maar eerdere ervaringen waren heel goed dus hopelijk was dit een eenmalige misser.
Amy
Super lekkere sushi, alleen week de inhoud van de box een klein beetje af van de omschrijving&foto (komkommer maki ipv tonijn). Bezorging was iets eerder dan het gekozen tijdslot, maar beter dan te laat!
Swinkels
Helemaal niks mis mee
Hans Koreman
Zoals altijd diverse heerlijkheden besteld. Ze zijn vers bereid en van topkwaliteit. Het lag perfect op tijd klaar. Wij zijn er blij mee.
Maaike van Gemert
Alle producten waren heerlijk vers en smaakten voortreffelijk!
Reactie van Sushi 8
Beste Janneke, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling zo laat is bezorgd en niet op temperatuur aankwam, dat is uiteraard niet de bedoeling en zeker niet de ervaring die we willen bieden. We willen dit graag netjes voor u oplossen. Zou u ons een e-mail willen sturen via info@sushi-eight.nl met uw bestelnummer en filiaal? Dan kijken we dit direct voor u na. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight